ÖNCELİĞİMİZ MATEMATİK PROJESİ KAPSAMINDA RAMAZAN AYININ DA GELMESİYLE TEMAMIZ: "MATEMATİK VE DEĞER" OLDU.
BUNUN İÇİN;
Değerlerle ilgili durumları içeren matematiksel problemler sunarak
öğrencilerin bu değerleri anlamalarını sağlama,
Takım çalışması gerektiren matematik oyunları veya etik kuralları içeren rol yapma oyunları,
Değerleri içeren projeler tasarlayarak, öğrencilerin bu değerleri gerçek hayatta nasıl uygulayabileceklerini
fark ettirme,
Matematik derslerinde kullanacağınız örnekleri, günlük yaşamda karşılaşılabilecek durumlarla ilişkilendirme,
Matematik problemlerinde, öğrencilerin farklı bakış açılarını anlamalarını ve başkalarının duygularını
anlamalarını sağlayacak durumları tercih etme,
Matematik etkinlikleriyle; işbirliği yapma, iletişim kurma ve problem çözme gibi sosyal ve duygusal
becerilerin geliştirilmesini, grup çalışmaları, tartışmalar ve projeler aracılığıyla öğrencilerin bu becerileri
pratik etmelerini sağlama, etkinliklerini gerçekleştirdik.
Böylece;
KARATAY VİLAYETLERE HİZMET GÖTÜRME BİRLİĞİ ANAOKULU
OLARAK;
DEĞERLER EĞITIMI ILE MATEMATIK EĞITIMINI BIR ARAYA GETIREREK,
ÖĞRENCILERIN HEM AKADEMIK BAŞARI
ELDE ETMELERINE HEM DE IYI BIRER BIREY OLARAK YETIŞMELERINE
KATKIDA BULUNDUK.
BU YAKLAŞIMLA,
ÖĞRENCILERIN SADECE MATEMATIKSEL BECERILERINI DEĞIL,
AYNI ZAMANDA KARAKTER GELIŞIMLERINI DE DESTEKLEDİK.